dissabte, 1 de desembre del 2012

La primera trobada

Desprès de la festa inicial de curs va venir el dia de la primera trobada. Fou un diumenge 18 de desembre varem quedar la Ting Yan i jo a l' estació a 18.30h aproximadament, com que era un dia de pluja ens vam decantar per anar a l' Espai Gironès, un lloc tancat on s' hi està bé si plou pels serveis que pot oferir.

Un cop a l' Espai Gironès varem fer una volta i vam anar a parar al Köning, allà jo em vaig decantar per pendre' m una xocolata ben calenta i la Ting Yan va optar per veure' s una infusió. Llavors vam començar a petar la xerrada, a fer preguntes una sobre l' altre, em va fer molta il·lusió saber que la Ting Yan va a l' Institut Montilivi ja que jo mateixa vaig fer la meva etapa d' ESO i Batxillerat allà mateix. Vaig deduïr que a la Ting Yan també li va fer il·lusió que conegués a la seva tutora i als seus professors.

Un cop acabar de petar la xerrada ens varem acomiadar ja que ella tenia deures i jo també...vam quedar que la setmana vivent ens tornaríem a veure, així que a reveure!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada