divendres, 15 de febrer del 2013

Visita a Platja d' Aro





Després de dues setmanes de repòs absolut degut al meu esquinç la TingYan i jo vàrem poder trobar-nos de nou i recuperar el temps perdut!
Vàrem fer tres trobades durant la setmana per recuperar els dies que no ens havíem vist. Però sens dubte el dia més especial va ser el dia que vàrem agafar el cotxe direcció.....Platja d’ Aro!!! La TingYan es va posar molt contenta quan li vaig dir que anàvem a passejar a Platja d’ Aro perquè em va dir que des de l’estiu que no va a la platja...em va fer gràcia que em digués que si ens podíem banyar....Li vaig dir: TingYan estem a l’ hivern!!  I em va mirar amb cara.. de ahhh siiii  tens raó! Jejeje Ens ho vàrem passar pipa, vam passejar, ens va impressionar com estava la platja...feia molt de vent i sol a l’ hora...va ser un dia màgic! Després de passar tot un dia allà, desprès de comprar, menjar i veure....tornada cap a Girona!
Vam quedar que entre els pròxims dies aniríem a Banyoles...així que ja us explicaré!





PD: sento molt no haver posat fotos...i és que la meva càmera se’ m va espatllar...i la TingYan no m’ ha passat les fotos que vam fer amb el seu mòbil....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada